Als expert in de digitale transformatie van bedrijven, leggen wij je graag uit wat onze diensten juist inhouden. Een eerste stap is om al je documenten op orde te krijgen. Eenmaal we dat hebben aangepakt, is het tijd om de handelingen met je klanten, leveranciers en boekhouder te overlopen. We bekijken zo hoe we bijvoorbeeld je boekhouding digitaal kunnen maken. Onze service gaat nu eenmaal veel verder dan alleen documenten digitaliseren. Zowel jij als alle betrokken partijen winnen hierdoor veel tijd die je in andere zaken kan steken. We baseren ons voor de digitalisatie van financiële administratie op een cloudbased-software, waardoor jij als zaakvoerder altijd en overal je elektronische administratie beheert. Al deze oplossingen zijn aan elkaar gekoppeld en voldoen aan de Europese normen, zodat iedereen informatie uitwisselt in dezelfde gestructureerde vorm. Dankzij die norm verwerken je b2b-partners even vlot en automatisch documenten. Ook in een B2C-omgeving kan je bijvoorbeeld via een klantenportaal digitaal offertes aanvaarden en facturen betalen.
Jouw financiële administratie digitaliseren geeft prospecten en klanten de mogelijkheid alle informatie online op te volgen, zoals online offertes aanvaarden en facturen betalen. Dankzij een gedigitaliseerd offerte- en verkooptraject in Teamleader, boek je veel sneller nieuwe sales.
In Teamleader verstuurde facturen worden automatisch geboekt. Dankzij het digitaliseren van je financiële administratie hoeft jouw boekhouder je niet meer te storen om deze facturen op te halen of te bekijken. Ook hoef je geen documenten meer over te typen. Exact Online is een sterke digitale oplossing voor beheer, die van tijdverspilling verleden tijd maakt.
Bij een digitaal beheersysteem heb je altijd zicht op openstaande facturen. De betaalstatus wordt automatisch aangepast, wanneer de elektronische bankafschriften worden ingelezen en ingeboekt.
De digitale rapportagetool van Teamleader geeft je voortdurend een actueel overzicht van je cijfers in de administratie. Zo weet je altijd hoe de toekomst oogt en waar je eventueel moet bijsturen. Je loopt nooit meer achter de feiten aan.
KAPUA, dat is veilig en betaalbaar digitaliseren van jouw documenten. Met onze cloudoplossing ben je ontzorgd, maar behoud jij ook altijd en overal het overzicht in de administratie. Hoe gaan we te werk om je financiële administratie te digitaliseren?
Ben jij het ook beu om steeds tijd te verliezen met al het papierwerk? Zet dan nu de stap naar een efficiënt en effectief beheersysteem en kies voor het digitaliseren van jouw financiële administratie. Voortaan verlies je geen tijd meer, vind je snel terug wat je zoekt en vermijd je fouten. Contacteer ons voor een vrijblijvend gesprek!